FANDOM

Legends of Chima: Wojna o Pokój
Spokojnie, jeszcze będzie
Rok 2013
Główne postaci Tegris, Tharak, Tazarin

Sharker, Shartheus,Shraner

Legends of Chima: Wojna o Pokój (ang. Legends of Chima: War for Peace) jest to podseria znanej serii LEGO Chima, autorstwa użytkowników Ackar29175 i Ł.owca1. Poświęcona jest wojnie między plemieniem Tygrysów a plemieniem Rekinów zamieszkujących krainę Chima.

FabułaEdytuj

Podobnie jak w Legends of Chima, zwierzęce plemiona żyły ze sobą w pokoju i harmonii, zachowując naturalny przepływ Chi w przyrodzie. Jednak wszystko kiedyś się kończy. Gdy książe Rekinów, Sharker, po raz pierwszy użył Chi, wpadł w obłęd. Zapragnął dla siebie więcej życiodajnej energii. Obalił własnego ojca i zasiadł na tronie. Wkrótce zaczął napadać na inne plemiona, odbierając im Chi. Jednak było jedno, przed którm Sharker czuł lekki respekt: plemię Tygrysów. Jego król, Tegris, nie mógł spokojnie patrzeć na uczynki Rekinów. Nie minęło wiele czasu, a tygrysy stanęły do wojny. Wojny o Pokój...

PostacieEdytuj

Główni bohaterowie:Edytuj

Pozytywni:Edytuj

Negatywni:Edytuj

Opis zestawówEdytuj

Podobnie, jak w oryginalnej serii, tak i w tej można będzie znaleźć zestawy małe, średnie i duże. Pojawią się także figruki akcji głównych bohaterów, które to będą miały budowę kulkową (znaną z zestawów Hero Factory). Każdy zestaw, z wyjątkiem figurek akcji, będzie posiadaj co najmniej jedną minifigurkę mieszkańca jednego z plemion: Tygrysów, Jastrzębi, Rekinów lub Byków. Niemal każdy set będzie posiadał też jakąś unikalną dla siebie funkcję lub funkcje.

Lista planowanych setówEdytuj

Zwykłe:Edytuj

Figurki akcji:Edytuj