FANDOM

T-Mobile Ekstraklasa
Lego T-Mobile Ekstraklasa
Logo Serii
Rok wprowadzenia 2015r.
Zestawy 7
T-Mobile Ekstraklasa- seria Lego stworzona w 2015 roku. Na razie zawiera tylko siedem zestawów, ale potem będzie mieć więcej.

Zestawy Edytuj

E1 Stadion Przy Łazienkowskiej Edytuj

Zestaw przedstawia warszawski stadion przy Łaziankowskiej. Zawiera od 200 do 300 klocków. W tym zestawie są 4 dostępne minifigurki. Są to: Jakub Kosecki, Dusan Kuciak, Henning Berg i Orlando Sa. Kosztuje 199 złotych.

E2 Stadion Miejski w Chorzowie Edytuj

Zestaw przedstawia chorzowski stadion miejski w Chorzowie. Zawiera 120 elementów. W tym zestawie są dostępne 3 minifigurki. Są to: Grzegorz Kuświk, Szalony Kibic i Sędzia. Kosztuje 101 złotych.

E3 Zwycięstwo Arki Gdynia Edytuj

Zestaw przedstawia cieszący się po wygranej zespół Arki Gdynia. Zawiera 80 elementów. Są tam dostępne aż 10 minifigurek. Są to: Łukasz Skowron, Gláuber, Grzegorz Lech, Michał Szubert, Aleksander Jagiełło, czterech Szalonych Kibiców i Sędzia. Kosztuje 89.99 złotego.

E4 Skład Lecha Poznań Edytuj

Zestaw przedstawia skład Lecha Poznań na Sezon 2014/2015. Oprócz minifigurek, nie zawiera elementów. W tym zestawie jest aż 31 minifigurek. Kosztuje 79.99 złotego.

E5 Inea Stadion Edytuj

Zestaw przedstawia poznański INEA Stadion na potrzeby Euro 2012. Zawiera 250 elementów. W tym zestawie są 2 minifiurki. Są to dwaj policjanci. Kosztuje 149 złotych.

E6 PGE Arena Edytuj

Zestaw przedstawia obiekt klubu Lechia Gdańsk. Zawiera 140 elementów. W tym zestawie są 2 minifigurki. Są to: Michał Mak i Mateusz Mak. Kosztuje 119 złotych.

E7 Finał na Narodowym Edytuj

Zestaw przedstawia największy sportowy obiekt w Polsce, czyli Stadion Narodowy. Zawiera 400 elementów. W tym zestawie jest jedna pomnik-minifigurka przedstawiająca Kazimierza Deynę. Kosztuje 240 złotych i jest największym i najdroższym zestawem Lego z Serii T-Mobile Ekstraklasa.

CiekawostkiEdytuj

  • Zestawy z tej serii mają literę "E" od słowa "Ekstraklasa"

Galeria Edytuj

Twóca Edytuj

Prosiak Mc'Cool